معنی عشق

 سلام به همه دوستای گلم آپ این دفعه یه کم متفاوته دوست دارم نظر همتونو بدونم پس نظر یادتون نره

روزي عارفي از خداوند پرسيد:چرا انسان ميميرد؟چرا او را افريدي؟؟و اصلا چرا در زمين قرارش دادي؟؟چرا نزد خودت نماند؟؟؟

و خداوند گفت:

من انسان را افريدم و عاشق او شدم!!او را در زمين قرار دادم تا ببينم چه كسي معناي عشق را مي داند؟و ببينم چه كسي در امتحان عشق به من پيروز است؟او درين خواب كوتاه غوطه ور است!و من تحمل دوري معشوقم را ندارم!
و او بايد به سوي عاشق خود بازگردد!

و ناگهان اشك هاي خدا جاري شد! عارف پرسيد خداوندا چه شده است؟


خدا با اشك پاسخ داد:من معشوقه ام را دوست دارم و هرچه كه او بخواهد برايش مهيا ميكنم!! آنهايي كه بيشتر دوست دارم بيشتر امتحان ميكنم......و مشكلات ان ها را به مو مي رسانم ولي پاره نمي كنم!براي انكه انان هميشه بنده ي من باشند!!
و اشك ميريزم به خاطر كساني كه از من روي گردان مي شوند!!

و نام اشك هاي من باران است!

هنگامي كه اشك ميريزم دلشكسته از يكي از بندگانم دور ميشوم!چون او به شيطان پيوسته است!
ساليان سال است كه باران مي بارد و ساليان سال است كه خدا مي گريد!!
و هر بار كه باران مي بارد او دلش از يكي از بندگانش ميشكند!و خدا عجب دل شكسته اي است!




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: